Zit Je Stil?

beweging7.jpg

Zit je stil of zit je aan het bier?

Gepikt van mengerink.fol.nl

16 Reacties op “Zit Je Stil?

  1. leuk,ik moet wel even de bril poetsen, want ik kan het niet goed zien. Het beweegt.

  2. Sjeeeeeee mooi dit zeg , alleen werd ik er wel draaierig van. Leuk om volgende week te kijken met wat alcohol achter de kiezen.
    He he ben eindelijk weer achter een pc een nieuwe want die laptop zie ik niet meer terug volgens mij , duurt dat lang allemaal zeg.
    Nou fijne zondag nog en groetjes van Roos.

  3. Wel wat laat op de avond om dit te bekijken. bij mij zit er weinig beweging in……

    Groetjes, Mario

  4. Zoiets heb ik op de wc hangen ๐Ÿ˜€

  5. Nu nog een snufje LSD erbij…

  6. Nu heb ik al problems met mijn hersenen maar na het zien van dit plaatje, heb ik nergens meer last van! ๐Ÿ˜‰

  7. Damn, dit moet je niet doen als ik drink hoor, ik heb nog vakantie weet je ๐Ÿ˜‰

  8. Goedkoop trippen zo’n afbeelding!

  9. Ik zit stil achter mijn PC aan het bier !!! ???

  10. Pingback: » Vandaag even niet ! (update 18) MADBELLO:

  11. Muisstil aan een bakkie kof , geen haagse is me veelste te weinig. Zit ook achter een vista by the way wel effe wennen. Maar heb iemand een mooi klusje gegeven om buttons te plaatsen en Chantal je staat er eindelijk bij hihi heeft even geduurd maar tis goed gekomme gedaan.
    Liefs en niet te lang stil zitten hoor , wordt je zo stijf van he…

  12. ben nu nog nuchter want het is ochtend, anders wordt je nog meer dronken als je er naar kijkt

  13. hmmm bij mij werkt het niet ๐Ÿ˜‰

  14. wat is de bedoeling van dit

  15. Hhahahahhaha ik werd er helemaal draaierig van, maar de juf gaat het fantastisch vinden voor mij opdracht met beweging
    haha xxxxxx maria

Plaats een reactie